söndag 24 november 2013

God bye hemsida och hejsvejs blogg!

Clezels Damika Runs For Elyxia
Foto: TuvaLi Ankerståhl
 
Japp ja får lov och presentera min nya hemsida :) Ekonomin suger just nu och allt dras det in på så även webbutrymmet. Vad gör man inte då jo man lägger om bloggen till hemsida. Tyvärr har jag inte luskat ut hur man pekar om domänen än, men det ska gå vad jag förstår.
 
Gårdagen spenderades i slowmotion och vi bara gjorde det som föll oss in. Självklart blev det lite fix med hundarna och ett kort på Lilla K bjuder jag på här. Är hon inte snygg så säg, hon ser ut som en billjon i mina ögon! Tack Marita för denna juvel, det ska bli så himla kul att ställa denna lilla smällkaramell nästa säsong. Ni som tycker Mike och Diva är energiska i ringen har inte sett Lilla K! Jag får faktiskt frågan va ja ger mina hundar då de är såna krutpaket så ja har fullt sjå å haka på, tyvärr har ja inge bra svar på det utan de bara är så. Visst ligger det mycket träning och engagemang bakom det ska ja inte krypa under stolen med, vi lever ju med våra hundar och allt vi gör hägrar ju runt som och hur man kan få fram det där lilla extra.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar